28. julij 2019

»Oglaševali so prodajo sužnjev, ki so bili zgolj predmeti, povsem razčlovečeni; oglaševali so njihovo funkcionalno prednost, kot danes oglašujejo avtomobil, ki ima 120 konjev ali pa to, da porabi zgolj štiri litre in pol bencina.«

Komentar Janeza Rakuščka o oglaševanju sužnjev in primerjavi z oglaševanjem avtomobilov.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
16. maj 2024

»Oglaševali smo, da smo lahko zagotovili 40 plač. Če ne oglašuješ, ni posla, če ni posla, pa ni denarja za plače.«

Tadej Hat je pojasnjeval razlog za oglaševanje v določenih medijih in poudaril povezavo med oglaševanjem in zagotavljanjem plač zaposlenim.
16. maj 2024

»Nekje dobiš, drugje izgubiš. Saj tudi v drugih medijih, v katerih smo oglaševali, ni bilo takoj učinka.«

Gregor Napret je pojasnjeval, da posel ni vedno dobičkonosen in da oglaševanje v različnih medijih ni takoj prineslo pričakovanega učinka.